Editing document in Exact Synergy environment – SOLVED !
Informatie Exact Software betreffende Cutesoft foutmelding
Het aanmaken en onderhouden van documenten is sinds vanochtend weer mogelijk. Exact geeft als oplossing onderstaande procedure:
Oplossing voor het niet kunnen bewerken van documenten in Exact Synergy Enterprise
Bij het bewerken of aanmaken van documenten kan de volgende melding verschijnen: “Er heeft zich een probleem voorgedaan. Neem contact op met uw systeembeheerder voor meer informatie”. De details van de melding geven aan: “The License for Editor is not valid.”. Om deze melding te verhelpen dient u de volgende stappen uit te voeren:
- Klik met de rechtermuisknop op deze link en kies Doel opslaan als.
- Sla het bestand cuteeditor.lic op op uw hare schijf.
- Plaats het bestand in de Bin map van de Exact Synergy Enterprise installatie. U kunt hierbij het bestaande bestand overschrijven.
- Herstart IIS (Internet Information Services) door de opdrachtprompt als administrator te openen en te typen: IISRESET
Informatie Exact Software betreffende Cutesoft foutmelding
Sinds vrijdag jl. ondervonden relaties met Exact Synergy Enterprise een probleem met het aanmaken en wijzigen van documenten. Iedere licentiehouder van Exact Synergy ontvangt onderstaande communicatie. Tevens informeerden we vanuit CLEAR Solutions u zo snel mogelijk persoonlijk. Mocht u ondertussen hierover vragen hebben neemt u dan gerust contact met ons op.
Communicatie Exact Software
Maandag 14 december 2020, 09:30 u.
Dear Partner, Dear customer,
This weekend we encountered the issue that you can no longer create \ edit documents in Synergy. The problem occurs in all Synergy versions and will therefore unfortunately affect all customers using Synergy Enterprise. It is still possible to view documents.
This issue has the highest priority for Exact development.
Via the Partner- and Support Portal we will keep you informed about the developments.
Hopefully we can solve this issues A.S.A.P.
Kind regards,
Exact Support
We work very hard to fix this issue, we are waiting for more in-depth information about a possible solution, when we have we will inform you directly.
Oplossing en vervolg
Afhankelijk van de door Exact geboden oplossing en / of work-around bepalen wij samen met u het juiste vervolg.
Voor meer informatie en voor het uitvoeren van een update kunt u uiteraard te allen tijde contact opnemen. Bij eventuele vragen over het updaten van uw software is het uiteraard te allen tijde verstandig om vooraf contact met ons op te nemen. Wij kunnen u uiteraard ook altijd ondersteunen bij het installeren van uw updates. Dit kan periodiek geschieden op basis van nacalculatie maar u kunt hiervoor ook een jaarlijkse supportovereenkomst afsluiten.
Hoewel een update in eigen beheer kan worden uitgevoerd wordt software steeds complexer. Daarnaast is deze meer en meer verweven met de onderliggende techniek en rollen en rechten op uw infrastructuur. Wij raden u dan in principe ook aan om updates door onze specialisten te laten uitvoeren. Wij maken uiteraard te allen tijde graag een afspraak met u.